مسترکارت Commerce Media را راه‌اندازی کرد

مسترکارت Commerce Media را راه‌اندازی کرد

مسترکارت از Mastercard Commerce Media رونمایی کرد؛ یک شبکه رسانه‌ای دیجیتال که حدس و گمان را از تبلیغات حذف می‌کند. این شبکه از داده‌های مجاز، اعتبار جهانی و فناوری پیشرفته مسترکارت بهره می‌گیرد تا تجربه‌ای هوشمند و شخصی برای تبلیغ‌کنندگان، ناشران و مصرف‌کنندگان ایجاد کند. مقیاس و دسترسی این شبکه با پشتیبانی از ۲۵,۰۰۰ تبلیغ‌کننده

اندازه متن

مسترکارت از Mastercard Commerce Media رونمایی کرد؛ یک شبکه رسانه‌ای دیجیتال که حدس و گمان را از تبلیغات حذف می‌کند. این شبکه از داده‌های مجاز، اعتبار جهانی و فناوری پیشرفته مسترکارت بهره می‌گیرد تا تجربه‌ای هوشمند و شخصی برای تبلیغ‌کنندگان، ناشران و مصرف‌کنندگان ایجاد کند.

مقیاس و دسترسی

این شبکه با پشتیبانی از ۲۵,۰۰۰ تبلیغ‌کننده و دسترسی به ۵۰۰ میلیون مصرف‌کننده عضو، هم در کانال‌های اختصاصی مسترکارت و هم از طریق بانک‌ها و ناشران جهانی فعال است. در سال ۲۰۲۴ بیش از ۱۶۰ میلیارد تراکنش پردازش شد که بینش ارزشمندی برای شخصی‌سازی تبلیغات فراهم کرد. نتیجه این کار بازگشت سرمایه تبلیغاتی (ROAS) تا ۲۲ برابر در حوزه‌هایی مانند خرده‌فروشی، سفر، سرگرمی، رستوران و خریدهای روزمره است.

اظهارنظر مدیران

کریگ ووسبرگ، مدیر ارشد خدمات مسترکارت گفت:
«ما می‌دانیم چگونه تبلیغ‌کنندگان را به مصرف‌کنندگان و مصرف‌کنندگان را به محصولات و تجربه‌هایی که ارزشمندند متصل کنیم. Mastercard Commerce Media ادامه طبیعی همین ارتباطات است و ما در بهترین موقعیت برای ساخت یک شبکه کامل رسانه‌ای تجاری قرار داریم.»

همکاری‌های استراتژیک

روابط با Citi، WPP، American Airlines و Microsoft پایه اکوسیستم را گسترش می‌دهد. همکاری با Citi مقیاس شبکه را افزایش می‌دهد. مشارکت با WPP امکان اتصال به برندها و رسانه‌های سنتی را فراهم می‌کند. همکاری با Microsoft نیز قابلیت‌های جدیدی در Copilot Studio ایجاد می‌کند تا تجارت در زمان واقعی، چه توسط انسان و چه توسط عامل دیجیتال، بازتعریف شود.

جایگاه در بازار

شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی در سال‌های اخیر رشد زیادی داشته‌اند و طبق پیش‌بینی eMarketer، تا سال ۲۰۲۸ هزینه در این بخش به حدود ۱۰۰ میلیارد دلار می‌رسد. با این حال، محدودیت داده‌ها و روش‌های ارزیابی نامعتبر باعث تردید تبلیغ‌کنندگان شده است. رویکرد یکپارچه Mastercard Commerce Media با پوشش گسترده و فناوری اختصاصی Card-Linking این مشکل را حل می‌کند و امکان ردیابی دقیق خریدها در فروش حضوری و آنلاین را فراهم می‌سازد.

مزایای کلیدی

۱. برندها تأثیر بیشتری کسب می‌کنند.
تبلیغ‌کنندگان می‌توانند بودجه خود را بهینه مصرف کنند، مشتریان جدید جذب کرده و فروش را افزایش دهند. همچنین شفافیت بیشتری در ارزیابی کمپین‌ها خواهند داشت.

۲. ناشران تعامل و درآمدزایی بیشتری دارند.
ناشران با نمایش محتوای مرتبط‌تر، وفاداری مصرف‌کنندگان را افزایش می‌دهند و می‌توانند درآمد بیشتری کسب کنند.

۳. مصرف‌کنندگان تجربه شخصی‌تر دریافت می‌کنند.
به جای تبلیغات عمومی، مصرف‌کنندگان عضو محتوای متناسب با علایق واقعی خود را می‌بینند و این تجربه‌ای ارزشمندتر و راحت‌تر ایجاد می‌کند.

دنبال اخبار بیشتر باشید…

برای آگاهی از تازه‌ترین خبرها، تحلیل‌ها در حوزه فین تک ، به سایت خانه متاورس ایران مراجعه کنید.

دنبال اخبار بیشتر باشید…

نویسنده کوثر بختی
درباره نویسنده کوثر بختی